Sunday, December 23, 2012

Kehidupan DI Universiti

rock | 8:20 AM | 0Comments |
Assalamualaikum..lama benor x mengupdate,kali ini,ceq mau cerita sedikit kehidupan baru ceq di U nih.huhu..zaman sekolah----->zaman Universiti.Ohh,sangt rumit,banyak benor keje diberi berbanding di sekolah dulu..Almaklum,dlu suma cikgu suap,tapi sekarang susah dah nk jd gitu kerana kehidupan di sini sangat2 memerlukan sifat BERDIKARI...nk cari kelas pon perlu cari sendiri,nk ke dewan exam pn cari sendiri.Huuu.btw Alhamdullillah,aku berjaya jugak menjejak kan kaki ke Universiti setelah menjadi idaman ku berabad tahun dahulu...Aku ni bekas pelajar STPM..sekolah kebanggaan ku ialah SMK Syed Alwi yang terletak di Perlis saja..setelah 2tahun belajar untuk mendapatkan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia ni,akhirnya dapat juga aku mencapai impian ku :).Oh sebelum terlupa tempat belajar aku sekarang ialah Universiti Utara Malaysia n sebagai rumah kedua ku.hoho..ibarat dalam penjara,pergi ------->balik kelas pastuh masuk bilik TIDO+study ckit arr.ahaha,layan movie,beronline laman sosial,dan menyiapkan tugasan yang belambak...ohh itulah rutin harian ku..BEST kan??heee..UUM nih terletak di Sintok.Kedah n merupakan Unvrsti pengurusan .Err.ahaa,roomate ku orang kelantan,a.k.a sama kos ngn aku..ahaa,kt U ni ada macam-macam fasiliti,ada MALL jugak wooo.bole shoping bg kaum Hawa.hahaha..so maybe setakat itu dlu kot coretan ku. salam u alll :)

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.